شناسهٔ خبر: 46083 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی فریدونکنار خبر داد:

برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در فریدونکنار/ آغاز پروژه کمربندی فریدونکنار

رفع تصرف رئیس اداره راه و شهرسازی فریدونکنار با اشاره به اینکه ساخت ۸۰ واحد مسکن مهر در فریدونکنار در حال اتمام است، افزود: با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی مازندران، محمدحسن داداشی رئیس اداره راه و شهرسازی فریدونکنار گفت: در زمینه آزادسازی زمین‌های دولتی و تصرفی در دست مردم در حال دریافت احکام قضایی هستیم و با متصرفان و با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد می‌شود.

داداشی یادآور شد: در ارتباط با بدهکاری مردم در مسکن مهر، شکوه به بانک زیاد بوده و احتمال اینکه زمین این مسکن در اختیار بانک قرار بگیرد، فراوان است. دو پروژه ۸۰ واحدی مهر جوانان و مهر یک در حال اتمام است و بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به آغاز پروژه کمربندی فریدونکنار اظهار کرد: کارهای اولیه و تأسیس کارگاه کمربندی فریدونکنار با توجه به عقد قرارداد به مبلغ ۵/۵ میلیارد تومان انجام گرفت.

وی افزود: این کارگاه تحویل پیمانکار شد و تا آخر این هفته با رفع معضل چند معارض که کارهای حقوقی آن در حال انجام است با فعالیت‌های اولیه پی‌کنی و ایجاد دیوار صورت می‌گیرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی فریدونکنار با اشاره به اینکه از اوایل ماه بعدی آغاز پی‌کنی و ایجاد دیوار صورت می‌گیرد، بیان کرد: اختصاص ریالی پروژه یکی از دغدغه‌های ما است.

داداشی با بیان اینکه احداث چهارراه روستایی در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: احداث راه روستاهای منقارپی، زاهدکلا، اوکسر و بی نمد به زودی آغاز می‌شود و برای روستای شیرمحله بحث ایمن‌سازی و مرمت شانه در دستور کار قرار دارد که انشااله انجام خواهد شد.