شناسهٔ خبر: 46179 - سرویس جاده‌ای

سمینار و کارگاه آموزشی ۲ روزه حمل و نقل هوشمند و منسجم پیاده، دوچرخه و سواره در شهر

پوستر سمینار و کارگاه آموزشی حمل و نقل هوشمند و منسجم پیاده، دوچرخه و سواره در شهر به مدت دو روز در سالن مطهری دانشگاه تربیت‌مدرس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیمنار و کارگاه آموزشی دو روزه حمل و نقل هوشمند و منسجم پیاده، دوچرخه و سواره در شهر، ۲۹ و ۳۰ آذرماه سال جاری در سالن مطهری دانشگاه تربیت‌مدرس برگزار می‌شود.

این همایش به همت انجمن علمی طراحی شهری دانشگاه تربیت مدرس با همکاری شرکت Move Mobility و Dutch Cycling Embassy از کشور هلند، برگزار می‌شود.

سرفصل‌ها و محورهای سمینار فوق شاملِ مفاهيم، نظريه‌ها و تجربه‌های بین‌المللی در برنامه‌ریزی منسجم حمل و نقل شهری، تحليل سياست‌ها و برنامه‌هاي وزارت راه‌وشهرسازي در حوزه‌ حمل‌ونقل شهري، چالش‌هاي حمل‌ونقل منسجم و هوشمند تهران، کارگاه  برنامه‌ريزی حمل‌و‌نقل منسجم و هوشمند در منطقه ۲۲ تهران و معرفی نرم‌افزار Move Meter است.

در این همایش مهرداد تقي‌زاده معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازي، محمدسعيد ايزدي معاون شهرسازي وزارت راه و شهرسازي، مجتبي رفيعيان رياست دانشكده‌ي هنر و معماري دانشگاه تربيت مدرس، احسان رنجبر: عضو هيئت علمي گروه شهرسازی دانشگاه تربيت‌مدرس، محمود صفارزاده عضو هيئت‌علمی گروه برنامه‌ريزی حمل‌ونقل دانشگاه تربيت مدرس، علی صفوي عضو هيئت علمی گروه شهرسازی دانشگاه تربيت‌مدرس، Tonny Bosch مديرعامل شركت Move Mobility از كشور هلند (برگزاركننده‌ كارگاه‌های Smart Moving Cities در سطح بين‌المللی) سخنرانی خواهند کرد.

همچنین اميررضا ممدوحی عضو هيئت‌علمی گروه برنامه‌ريزی حمل‌ونقل دانشگاه تربيت مدرس، کارشناسان معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی (حميدسيادت موسوي، محمدمهدي ميرزايي، مرضيه باريكاني، مهدي استادي) از دیگر سخنرانان و ارایه کنندگان مقاله در این همایش هستند.

گفتنی است از سوی برگزارکنندگان این همایش، گواهینامه شرکت در برنامه از طرف شرکت Dutch Cycling Embassy اعطا می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت اطلاع از هزينه‌ و نحوه‌ ثبت‌نام و برنامه‌ كامل سمينار و كارگاه به سايتwww.Fups۲۰۱۸.com بخش Events مراجعه نماييد و سوالات خود را با ايميل tmuudf@gmail.com در ميان بگذارند.