شناسهٔ خبر: 46273 - سرویس بنادر و دریانوردی

معاون توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی:

بندر نوشهر ریشه در تاریخ و فرهنگ منطقه دارد

معارفه معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به جایگاه بندر نوشهر گفت: بندر نوشهر ریشه در تاریخ و فرهنگ منطقه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، منصور آرامی در آیین معارفه مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان مازندران با اعلام این مطلب افزود: اقتصاد منطقه با بندر گره خورده است لذا باید از ظرفیت‌های آن برای توسعه همه‌جانبه منطقه استفاده کرد.

وی با اشاره به مسؤولیت اجتماعی بندر در قبال مردم منطقه گفت: با بهره‌برداری مطلوب از فرصت‌های طلایی موجود در بندر نوشهر برای انجام فعالیت‌های تجاری، گردشگری و ورزشی می‌توان زمینه رشد و شکوفایی منطقه فراهم کرد.

عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی با قدردانی از زحمات سیاوش رضوانی مدیرکل پیشین، محمدتقی انزان پور را به عنوان مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان مازندران معرفی و برای ایشان در این مسؤولیت خطیر آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه محمدتقی انزانپور مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان مازندران، ضمن قدردانی از زحمات مدیران گذشته بندر نوشهر، ابراز امیدواری کرد با همت و یکدلی تمام همکاران بتواند بندر نوشهر را به جایگاه واقعی خود برساند.

وی با بیان اینکه بندر نوشهر تنها رکن اقتصادی غرب استان مازندران است بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن در بخش‌های تجاری، گردشگری، فعالیت‌های ارزش افزوده مرتبط با مناطق ویژه اقتصادی و برقراری تعامل سازنده بین بندر و شهر تأکید کرد.