شناسهٔ خبر: 46322 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان خبر داد:

شناسایی ۱۲ نقطه در راه‌های استان گلستان برای احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی

مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از شناسایی ۱۲ نقطه جهت احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی در طول راه‌های استان خبر داد و گفت: این نقاط برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران عزیز در دستور کار اداره کل قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، مهدی میقانی در گفت و گویی خبری اظهار کرد: این نقاط بر اساس تأیید طرح تفصیلی در محورهای ارتباطی گرگان- شاهرود (جاده توسکستان)، کردکوی-گلوگاه (جاده قدیم)، آق‌قلا- اینچه برون، گمیشان-اینچه برون، گنبد-داشلی برون، زرین گل-بسطام، آزادشهر-خوش ییلاق، گنبد- مراوه‌تپه، علی آباد-آزادشهر، کلاله- مراوه‌تپه، رامیان-کلاته خیج و گنبد-مراوه‌تپه شناسایی شده‌اند.

وی از کلیه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی که تمایل به سرمایه‌گذاری به‌صورت موردی و یا زنجیره‌ای در نقاط یاد شده را دارند، دعوت به همکاری با اداره کل کرد.

میقانی افزود: سرمایه‌گذاران می‌توانند در ساعات اداری به اداره کل مذکور واقع در گرگان، میدان بسیج، سایت اداری، روبروی استانداری گلستان مراجعه و ضمن اخذ اطلاعات مورد نیاز، شرایط خود را جهت سرمایه‌گذاری در نقاط فوق‌الذکر به اداره کل اعلام کنند.

وی ادامه داد: ارائه خدمات مورد نیاز رانندگان وسایط نقلیه در طول راه‌های استان و افزایش ضریب ایمنی و ارائه خدمات رفاهی محورهای ارتباطی هدف از این برنامه است.