شناسهٔ خبر: 46338 - سرویس استان‌ها

جهت خدمات‌رسانی بهتر در خراسان شمالی برگزار شد:

برگزاری ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با ۱۲ نفر از مراجعان

جلسه سرپرست اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با ۱۲ نفر از مراجعان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید داود دانشمند بیان کرد: در این دیدار که در محل اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد، علیرضا مصطفی‌زاده مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با ۱۲ نفر از مراجعان ملاقات چهره به چهره داشت.

وی افزود: از این ۱۲ مورد ۶ مورد مربوط به حوزه مدیریت املاک و یک مورد مربوط به حوزه مدیریت شهرسازی و یک مورد مربوط به مدیریت توسعه منابع و یک مورد نیز در خصوص مدیریت ساخت و توسعه راه‌ها بود.

دانشمند تصریح کرد: در این ملاقات دکتر مصطفی‌زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به مشکلاتی با موضوعات انصراف مسکن مهر، اضافه واریزی مسکن مهر و آسفالت محوطه‌های بلوک‌های مسکن مهر در حوزه مسکن و واگذاری زمین، زمین‌های تصرف شده در حوزه املاک پاسخ دادند.

سرپرست اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: دکتر مصطفی‌زاده برگزاری این دیدارها را موجب تسهیل دسترسی شهروندان محترم به مسئولان اداره کل، خدمات‌رسانی بهتر و پاسخگویی و پیگیری بهتر مطالبات مردمی دانستند.

گفتنی است افرادی که خواهان ملاقات حضوری با مدیرکل راه و شهرسازی استان دکتر مصطفی‌زاده هستند می‌توانند با مراجعه به سایتWWW.nkh.mrud.ir جهت دیدار اقدام نمایند و ثبت‌نام متقاضیان تنها از طریق سایت اداره کل میسر خواهد بود.