شناسهٔ خبر: 46412 - سرویس مسکن و شهرسازی

پنجمین همایش ملی الگوی معماری و شهرسازی اسلامی

پوستر پنجمین همایش ملی الگوی معماری و شهرسازی اسلامی در چهار محور کلی فرهنگ و مدیریت‌شهری، مهندسی معماری، حقوق در معماری و ریاضیات و معماری، اسفندماه سال جاری با تمرکز بر دریافت مقاله، در نطنز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پنجمین همایش ملی الگوی معماری و شهرسازی اسلامی، اسفندماه سال جاری (۹۶) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز برگزار می‌شود. علاقمندان به شرکت در این همایش که برای آن چهار محور کلی فرهنگ و مدیریت‌شهری، مهندسی‌معماری، حقوق در معماری و ریاضیات و معماری در نظر گرفته شده است می‌توانند مقالات خود را تا پایان بهمن‌ماه به نشانی اینترنتی Conf.Architect@Natanziau.ir ارسال کنند.

محورهای همایش فوق در با موضوع فرهنگ و مدیریت‌شهری شاملِ برنامه‌ریزی و مدیریت‌فرهنگی، برنامه‌ریزی و آمایش‌سرزمین، مدیریت‌شهری نوین، محیط‌زیست شهری، طراحی‌شهری نوین، شهرسازی اسلامی و شهرسازی پایدار است.

در مهندسی معماری نیز مواردی همچون معماری منظر، معماری داخلی، معماری اسلامی، انرژی معماری، مرمت ابنیه سنتی، مطالعات معماری ایران، مدیریت پروژه و ساخت، هنرهای ساخت و معماری، تاریخ معماری ایرانی و اسلامی و مهندسی معماری و برنامه‌ریزی شهری در نظر گرفته شده است.