شناسهٔ خبر: 46465 - سرویس استان‌ها

دیدار اعضای کمیسیون مدیریت ایمنی حمل‌ونقل استان زنجان با امام‌جمعه زنجان

نشست اعضای کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل‌ونقل استان زنجان در روز جهانی یادمان قربانیان تصادفات ترافیکی با امام‌جمعه زنجان دیدار و خواستار طرح مسئله از تریبون نماز جمعه شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، کلیم اله وثوقی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به همراه اعضای کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل‌ونقل استان در روز جهانی یادمان قربانیان تصادفات ترافیکی با امام‌جمعه زنجان دیدار و خواستار طرح مسئله از تریبون نماز جمعه شد.

وثوقی با ارائه آمار تصادفات جاده‌های از سال ۸۵ تا به امروز و کاهش آن در استان به لحاظ اقدامات و برنامه‌های بلندمدت به نماینده ولی‌فقیه در استان و آرزوی محقق شدن برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در این خصوص و کمک همه رسانه‌ها در ترویج فرهنگ درست رانندگی از امام‌جمعه زنجان درخواست کرد در صورت امکان تریبون نماز جمعه‌های استان در این هفته به موضوع تصادفات جاده‌ای بپردازند.

در ادامه آیت اله شیخ علی خاتمی امام‌جمعه زنجان ضمن تشکر از اقدامات انجام شده عامل تصادفات را به سه دستهٔ وسیله نقلیه، راه و انسان تفکیک و تأکید بر آموزش انسانی را داشت و موافقت خود را در خصوص استفاده از تریبون نماز جمعه برای این موضوع اعلام و استقبال نمود.