شناسهٔ خبر: 46549 - سرویس ریلی

معاون مسافری راه آهن به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

شرکت در طرح نظرسنجی قطار حومه‌ای با استفاده از ربات تلگرامی

میرحسن موسوی در راستای انطباق برنامه حرکت قطارهای حومه‌ای با خواسته‌های مشتریان، نظر سنجی در مورد ساعت حرکت قطارهای حومه‌ای از طریق « ربات قطارهای حومه‌ای صورت» به آدرس commuterrailbot@ صورت می‌گیرد.

میرحسن موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: یکی از پارامترهای ارتقا کیفیت و کمیت در جابجایی مسافر  مطالعه لازم برای تقاضای سفر است. لذا برای دقت بیشتر یک ربات تلگرامی تهیه و در اختیار تمام کاربران قطارهای حومه‌ای و عموم مردم ایجاد شده تا نظرات خود را از طریق این ربات تلگرامی ثبت نمایند.

وی افزود: معاونت مسافری راه‌آهن نظرات دریافتی مردم را پس از بررسی و جمع بندی در برنامه ریزی‌ها متناسب با تقاضای حد اکثری سفر مورد استفاده و بهره‌برداری قرار می‌دهد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی دفتر معاونت مسافری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ضمن اعلام خبر فوق گفت: علاقه مندان برای شرکت در نظر سنجی در مورد ساعت حرکت قطارهای حومه‌ای در ۴ مرحله نظر خود را ثبت کنند.

ابتدا با حساب کاربری خود وارد ربات تلگرامی به آدرس  commuterrailbot@ شوید. سپس بر روی عنوان «شرکت در نظر سنجی» کلیک یا کلمه «شرکت در نظر سنجی» را ارسال کنید. در ادامه بر روی لینک اختصاصی ارسال شده کلیک کنید تا وارد صفحه نظرسنجی شوید. در مرحله چهارم در صفحه نظر سنجی قطارهای حومه‌ای می‌توانید با انتخاب مسیر، مبدا و مقصد، ساعت رفت و برگشت مطلوب خود را مرقوم کنید.

لازم به ذکر است با هر حساب کاربری می توان برای ۲ مسیر (۲ مرتبه) در نظر سنجی شرکت کرد.