شناسهٔ خبر: 46679 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی نیشابور خبر داد:

بهسازی و آسفالت ۴ کیلومتر راه روستایی در شهرستان نیشابور

راه روستایی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نیشابور از اتمام عملیات بهسازی و آسفالت ۴ کیلومتر راه روستایی در روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمود کاوسی نیا عنوان کرد: قطعه اول راه روستایی دزق از توابع بخش سرولایت و بهسازی و آسفالت راه‌هایی روستایی کاریزک کهنه و محمدآباد دوخانه از توابع بخش مرکزی شهرستان نیشابور به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بهسازی و آسفالت شده است.

وی با اعلام این خبر گفت: عملیات بهسازی و آسفالت راه روستایی دزق به طول ۲.۶ کیلومتر و بهسازی و آسفالت راه روستایی کاریزک کهنه به طول یک کیلومتر با مشارکت دهیاری و تأمین ۴۳ تن قیر رایگان و بهسازی و آسفالت راه روستایی محمدآباد دوخانه به طول ۴۰۰ متر با مشارکت دهیاری و تأمین ۱۳ تن قیر رایگان به اتمام رسید.

کاوسی نیا در ادامه با اشاره به اینکه با اجرای عملیات احداث و آسفالت محورهای مذکور تعداد ۴۴ خانوار از روستای کاریزک کهنه و ۲۵ خانوار از روستای محمدآباد دوخانه از نعمت راه آسفالته مناسب بهره‌مند شدند، بیان کرد: اجرای این عملیات سبب رضایتمندی مردم این روستاها شده است.