شناسهٔ خبر: 46766 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان :

تردد عادی و روان در محورهای استان با وجود بارش برف سنگین

تلاش راهداران استان زنجان برای برفروبی و نگهداری محور زنجان-طارم مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت : با وجود بارش برف ، با تلاش عوامل راهداری تردد در محورهای استان روان است .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان ایرج دست نشان افزود: براساس تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری مرکزمدیریت راه‌های اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان  و براساس گزارش‌های واصله از  همکاران  راهدار  هیچکدام از محورهای موصلاتی استان مسدود نیست.

دست نشان  اظهارداشت: انتظار می‌رود رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری و در صورت لزوم قطعا علاوه بر زنجیرچرخ از سیستم گرمایشی خودروی خود مطمئن شده و ضمن رعایت همه نکات ایمنی از هرگونه شتاب در مسیر خودداری کنند.

وی از رانندگان و مسافران خواست: قبل از آغاز سفر علاوه بر کسب اطلاع از آخرین حالت راه‌های این استان همه نکات ایمنی متناسب با شرایط جوی موجود را مد نظر قرار داده و از سالم بودن برف پاک کن، مناسب بودن آج لاستیک‌ها، همراه داشتن زنجیر چرخ، وجود ضد یخ در منبع رادیاتور و آب در منبع شیشه شوی و... مطمئن شوید و از سرعت و سبقت غیرمجاز و در طول سفر هرگونه حرکات مخاطره آمیز اجتناب کنند./