شناسهٔ خبر: 46893 - سرویس بنادر و دریانوردی

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر:

تلاش برای یافتن شناور ناپدید شده در آب‌های خلیج‌فارس ادامه دارد

بندر بوشهر مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: تلاش‌ها برای یافتن یک فروند شناور صیادی که چهار روز پیش با هشت سرنشین در آبهای خلیج فارس ناپدید شد، ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا، محمدمهدی بنچاری مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ضمن اعلام این خبر، گفت: در عملیات جست و جو برای یافتن شناور ناپدید شده بالگرد و شناورهای ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی مشارکت دارند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: با توجه به اطلاعات اندک از محل وقوع حادثه برای این شناور، تاکنون هیچ اطلاعاتی از شناور و ملوانان آن در دست نیست.

بنچاری یادآور شد: به محض اعلام این حادثه به مرکز جست وجو و نجات دریایی اداره بندر و دریانوردی بندر دیر عملیات برای یافتن شناور آغاز شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط نامساعد دریا، در چنین مواقعی موقعیت شناورهای حادثه دیده تغییر و با این تغییر موقعیت مکانی جست‌و‌جوها براساس الگوی پیش‌بینی صورت می‌گیرد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های صیادی استان بوشهر گفت: شناور ناپدید شده که هشت سرنشین داشته مربوط به اسکله صیادی جفره بوشهر است.

محمد آبخو اظهار کرد: در آخرین تماسی که سرنشینان این شناور (پنجشنبه شب) داشتند، اعلام کردند شناور در منطقه راس المطاف حوالی بندر دیر به گل نشسته و آب درحال ورود به آن است.