شناسهٔ خبر: 46927 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس خبر داد:

اتمام پروژه روکش آسفالت حفاظتی کمربندی قدیم فردوس در خراسان جنوبی

آسفالت جاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس خراسان جنوبی از اتمام پروژه عملیات روکش آسفالت حفاظتی کمربندی قدیم فردوس به طول ۵ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، خزیمه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس اظهارداشت : پروژه عملیات روکش آسفالت حفاظتی کمربندی قدیم فردوس به طول ۵ کیلومتر به اتمام رسید.

خزیمه با اعلام این خبر افزود: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی استان و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای کمربندی قدیم شهرستان فردوس به طول ۵ کیلومتر لکه‌گیری و روکش آسفالت گرم شده است.

 وی مدت زمان اجرای این پروژه را به مدت یک ماه عنوان کرد و گفت: اجرای این پروژه به صورت پیمانی بوده و با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان به اتمام رسیده است.

در پایان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس افزود: شهرستان فردوس دارای بیش از ۶۲۱ کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره کل قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی محورها و اولویت‌بندی انجام شده نسبت به انجام روکش محورهای منتخب اقدام می‌گردد.