شناسهٔ خبر: 46965 - سرویس مسکن و شهرسازی

در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد؛

نشست هم‌اندیشی و بررسی عملکرد اجرایی حقوقی ۶ استان کشور

نشست نشست هم‌اندیشی و بررسی عملکرد اجرایی حقوقی استان‌ها با حضور مدیرکل امور حقوقی و قراردادها و مدیران املاک و حقوقی استانهای خراسان جنوبی، گلستان، گیلان، جنوب کرمان، مازندران، یزد و خوزستان در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، غلامعباس نظرخانی در این نشست از تعیین تکلیف پرونده‌های در جریان، رفع تصرف از واحدهای تصرفی، رفع تصرف از اراضی تصرفی و اجرای احکان صادره به عنوان چهار سرفصل اصلی عملکرد اجرایی استان‌ها نام برد.

مدیرکل امور حقوقی و قراردادهای سازمان ملی زمین و مسکن از توجه خاص مدیرعامل این سازمان به دایره حقوقی به عنوان رکن اصلی سازمان و ادارات کل زمین و شهرسازی اشاره کرد و افزود هدف از برگزاری این جلسه بررسی کیفیت عملکرد این استان‌ها در ۴ سر فصل مطرح شده و همچنین انتقال تجربه شورای حقوقی استان‌ها با سازمان ملی زمین و مسکن و طرح مسائل و ارائه راهکارهای این مسائل بین استانها و ایجاد مفاهمه، گفت و شنود و تعامل سازنده فیمابین استانهاست.

وی در ادامه از دایره حقوقی سازمان و استان ها به عنوان رکنی نام برد که سایر دوایر باید پشت سر آن حرکت کنند و بر ضرورت ارائه گزارش عملکردهای حقوقی با مبنای آماری تاکید کرد.