شناسهٔ خبر: 47053 - سرویس جاده‌ای

تقدیر از وزارت راه و شهرسازی در نخستین همایش پیشرفت‌های معماری سازمانی

ساختمان وزارت راه وزارت راه و شهرسازی در اولین همایش پیشرفت‌های معماری سازمانی به عنوان یکی از دستگاههای منتخب در معماری سازمانی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در مراسم اختتامیه اولین همایش پیشرفت‌های معماری سازمان، وزارت راه و شهرسازی به عنوان یکی از ۴ دستگاه منتخب در معماری سازمانی انتخاب و تقدیرنامه دریافت کرد.

در این مراسم مهندس امیر امینی معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی حضور داشت و نماینده وزارت راه و شهرسازی تقدیر نامه ملی معماری سازمانی را دریافت کرد.

بنا بر این گزارش، وزارت راه و شهرسازی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شهرداری اصفهان و بیمه دی از اولین همایش پیشرفت‌های معماری سازمانی، جایزه ملی معماری سازمانی و تقدیرنامه دریافت کردند.

اولین همایش تخصصی پیشرفت‌های معماری سازمانی با حضور مقامات و مدیران دولتی و خصوصی، سخنرانان داخلی و خارجی، و مشارکت شرکت‌های مشاور- پیمانکار معماری سازمانی و مراکز اعتبارسنجی معماری سازمانی به میزبانی آزمایشگاه معماری سازمانی سرویس‌گرا دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

همچنین در این همایش مقالات مختلف علمی و پژوهشی ارائه و سخنرانی شخصیت‌های مطرح داخلی و بین‌المللی پیرامون معماری سازمانی برگزار شد و در کنار این همایش نمایشگاهی از دستاورد‌های شرکت‌ها و سازمان‌ها برپا و کارگاه‌های مختلفی از تجارب موفق تدوین و پیاده‌سازی معماری سازمانی طی دو روز در دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.