شناسهٔ خبر: 47102 - سرویس استان‌ها

در استان گلستان انجام شد:

بهره‌برداری از ۶ پروژه راهسازی شهرستان علی‌آباد کتول

راه روستایی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از بهره‌برداری ۶ پروژه راهسازی و ابنیه فنی در راه‌های روستایی شهرستان علی‌آباد کتول با اعتبار معادل ۳۳۶۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل اظهارداشت: با پایان این پروژه‌ها در مجموع ۱۰ کیلومتر از راه‌های روستایی چلی علیا، چلی سفلی وطاویر در دهنه محمدآباد آسفالت و مردم روستاهای فوق از راه آسفالته مطلوب برخوردار شدند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: اعتبار هزینه شده برای اجرای پروژه آسفالت راه روستاهای چلی علیا و سفلی وطاویر را بالغ بر ۱۴۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و ملی اعلام کرد.

محبوبی از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان را، احداث یک دستگاه پل با دهانه ۵ متر، احداث دیوار سنگی ملاتی و دیوارسازی در محور محمدآباد – سیاه مرزکوه در مجموع به طول ۲۱۰ متر با اعتبار ۱۹۴۵۰ میلیون ریال عنوان کرد.

وی همچنین افزود: آسفالت محور راه روستای حاجی کلاته – سنگدوین در حوزه شهرستان علی‌آباد کتول به طول ۳ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۲۶۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی از دیگر پروژه‌هایی است که در حال اجرا است.