شناسهٔ خبر: 47182 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه شهرسازی خراسان جنوبی در دیدار با شهردار جدید بیرجند مطرح کرد:

لزوم تلاش و همکاری در جهت تحقق اهداف مشترک حوزه شهری

نشست مدیرکل راه شهرسازی خراسان جنوبی صبح دیروز با همراهی معاونین خود با شهردار جدید بیرجند دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه شهرسازی خراسان جنوبی، مهدی جعفری در این دیدار ضمن عرض تبریک انتصاب مهندس جاوید به سمت شهردار بیرجند به تشریح برنامه‌ها و اهداف مشترک راه شهرسازی شهرداری پرداخت و اظهار کرد: اداره کل راه شهرسازی در سطح استان آمادگی دارد همچون گذشته با شهرداری همکاری خوبی داشته و همسو و هم جهت با شهرداری در موضوعات مشترک در جهت پیشرفت بیرجند حرکت نماید.

مدیرکل راه شهرسازی افزود: در حوزه شهرسازی معماری، عمران و بهسازی شهری، مسکن و ساختمان و بخش راه‌های استان طی سال‌های اخیر اقدامات خوب و تأثیرگذاری صورت گرفته است.

وی به سیاست و برنامه‌های وزیر راه شهرسازی در حوزه بافت‌های فرسوده بازآفرینی شهری اشاره کرد و افزود: اقدامات خوبی در بیرجند صورت گرفته که می‌توان به اجرای عملیات محور چهاردرخت به بهارستان خانه محله موسی بن جعفر و ... اشاره نموده، شهرداری نیز همکاری خوبی داشته و این اداره کل نیز کمک خوبی از محل تخصیص قیر رایگان به شهرداری داشته است.

جعفری به تشکیل هرچه سریع‌تر کمیسیون ماده ۵ استان که شهردار نیز از اعضای اصلی است، تأکید و اظهار امیدواری کرد این جلسات هر هفته برگزار شود.

وی همچنین به پرداخت حق و حقوق قانونی شهرداری تأکید و اطمینان داد تماماً پرداخت گردد.

جعفری در پایان گفتگو بر اعلام آمادگی راه و شهرسازی در همکاری شهرداری در امور مشترک تأکید کرد.

شهردار بیرجند نیز در این دیدار با بیان نقش محوری راه و شهرسازی گفت: با اقدام مشترک و همکاری و همسویی می‌توان نیازهای اساسی شهر را شناسایی و به مردم بیرجند هدیه داد.