شناسهٔ خبر: 47194 - سرویس استان‌ها

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گرگان خبر داد:

استقبال از همکاری در اجرای طرح‌های مسکن و گردشگری

نشست معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در جلسه آغاز به کار پروژه گردشگری و توریستی ساحل بندرگز در گرگان اظهار کرد: هرگونه همکاری لازم در راستای اجرای طرح گردشگری شرکت آرمان طبیعت صورت می‌گیرد و امیدواریم اجرای این پروژه بتواند زمینه رونق اقتصادی منطقه را فراهم آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حمیدرضا عظیمیان در جلسه‌ای به همین مناسبت در استانداری گلستان یادآور شد: همواره در استان‌های شمالی با مشکل تأمین زمین مواجه هستیم ولی اولویت ما تأمین زمین برای مسکن است و پس از آن سایر بخش‌های عام‌المنفعه را مدنظر قرار می‌دهیم.

استاندار گلستان در این جلسه اظهار کرد: پروژه گردشگری تفریحی آرمان طبیعت رونق و اشتغال استان را به همراه دارد و همه در این مسیر باید با سرمایه‌گذاران همراهی نمایند.

سید مناف هاشمی در این جلسه، تصریح کرد: باید خروجی طرح‌های گردشگری برای مردم قابل‌لمس باشد تا زمینه رونق تولید، اشتغال و خوشحالی مردم فراهم شود.

وی از توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی، به خصوص دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی به دلیل همکاری‌های لازم در استان تقدیر کرد.

محبوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در جلسه مذکور بیان کرد: مقام عالی وزارت و معاونین وزارتخانه متبوع به منظور همکاری و اجرای پروژه‌های عمرانی، زیربنایی در استان تاکنون مساعدت‌های خوبی داشته که با هدف ارتقاء سطح فعالیت‌های حوزه حمل و نقل با حضور در استان حمایت‌های لازم را داشته‌اند.

لازم به ذکر است در این جلسه نماینده سرمایه‌گذار عمانی و شرکت آرمان طبیعت گرگان اظهار کرد: از سال ۱۳۸۷ آمادگی اولیه سرمایه‌گذاری از طریق شرکت آرمان طبیعت اعلام شد و امروز نیز این آمادگی وجود دارد.

گفتنی است شرکت سرمایه‌گذاری عمانی با عنوان آرمان طبیعت گرگان با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد تومانی در زمینی به وسعت ۵۲ هکتار در ساحل بندرگز مجموعه‌ای تفریحی، گردشگری و توریستی را ایجاد خواهد کرد.