شناسهٔ خبر: 47236 - سرویس استان‌ها

پیام مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به مناسبت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری

علیرضا مصطفی‌زاده مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پیامی هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری را خدمات تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، علیرضا مصطفی‌زاده در پیامی هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری را خدمت این قشر جامعه تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

به درســتی که امروز مسیر پیشرفت و توســعه در عرصه‌های مختلف مبتنی بر وظیفه‌شناسی، وجدان بیدار، مسئولیت‌پذیری توأم با اراده پاک خدمت‌گزاران دلسوز برای عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی و عشق خدمت به مردم این مرز و بوم رقم می‌خورد.

روز اول دی‌ماه به منظور ترویج فرهنگ نگهداری راه‌ها  معرفی خدمات راهداران زحمتکش به مردم به ‌عنوان روز راهدار تعیین شده است، لذا به منظور ارج نهادن به خدمات و تلاش‌های خانواده حمل‌ونقل و همچنین خانواده راهداری و با هدف ایجاد انسجام در فعالیت‌های مربوط به گرامیداشت روزهای یاد شده و بازآفرینی فرصت مناسب جهت معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بخش حمل‌ونقل و راهداری و تقدیر از دست‌اندرکاران ذیربط، از ۲۶ آذر تا اول دی، به‌عنوان هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری تلقی می‌گردد.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات قشر حمل‌ونقل، از خداوند سبحان توفیق و سربلندی همه راهداران و جامعه راهداری را در انجام وظایف و مأموریت اجتماعی و شــغلی و تلاش بیش از پیش در جهت نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را همواره مسئلت می‌نمایم.

علیرضا مصطفی‌زاده                                                              

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی