شناسهٔ خبر: 47292 - سرویس استان‌ها

برگزاری ستاد شهرستانی بازآفرینی پایدار بابل در استان مازندارن

جلسه ستاد شهرستانی بازآفرینی پایدار بابل با حضور مدیر کل دبیرخانه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار، معاون فرماندار و سایر اعضاء در محل فرمانداری بابل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران،  آقاجان نتاج معاون فرماندار بابل ضمن بیان ۴۲۰ هکتار بافت فرسوده مصوب شهر بابل ، در ارتباط با مسائل و مشکلات موجود در محلات هدف توضیحاتی ارائه نمود .

در ادامه مصطفائی مدیر کل دبیرخانه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار ضمن تشکر از اقدامات بهنگام  اداره کل راه و شهرسازی و سایر دستگاه های عضو ستاد بازآفرینی شهری پایدار ،گزارش کاملی از مجموع عملکرد و برنامه های پیش رو شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در ارتباط با احیاء ، بهسازی و توانمندسازی محلات هدف، بیان نمود و مشارکت و تعامل دستگاه های ذیربط برای انجام این مهم را ضروری دانست .

همچنین سعید میرزاپور رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل ضمن تاکید بر سیاست های ابلاغی دولت و همچنین برنامه ششم توسعه ، احیاء ، بهسازی و توانمند سازی محلات هدف شهرهای استان را از اولویت های اداره کل دانست  و توانمند سازی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را از مهمترین  اهداف ستاد  های  بازآفرینی شهری  پایدار عنوان نمود و در ادامه خواستار  هماهنگی و مدیریت یکپارچه و استفاده از توان دستگاه های مختلف استانی و شهرستانی در راستای تحقق اهداف مدنظر  شد .

وی در این نشست از اجرایی شدن پروژه های مختلف در محلات هدف بابل و سایر شهرهای استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد که طبق برنامه ریزی های به عمل آمده شاهد تغییرات و تحولات خوبی در محلات هدف شهرهای استان مازندران در زمینه های کالبدی، اجتماعی ، فرهنگی و...  باشیم .

گفتنی است در پایان رئیس شورای اسلامی شهر بابل و سایر اعضاء نظرات خود را بیان و تصمیمات مختلفی گرفته شد./