شناسهٔ خبر: 47313 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی مطرح کرد:

وجود پتانسیل افزایش مجتمع‌های خدماتی رفاهی تا ۵۰ مجتمع در خراسان جنوبی

جعفر شهامت جلسه‌ بررسی راهکارهای بهبود عملکرد مجتمع های خدماتی رفاهی بین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و سازمان میراث فرهنگی استان با سرمایه گذاران مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، جلسه‌ای به منظور بررسی راهکارهای بهبود عملکرد مجتمع های خدماتی رفاهی بین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و سازمان میراث فرهنگی استان با سرمایه گذاران مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی برگزار شد.

در این جلسه جعفر شهامت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی ضمن خیرمقدم به سرمایه گذاران مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، گزارشی از وضعیت موجود مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در استان ارائه نمود. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۲۴ مجتمع در حال بهره برداری و ۷ مجتمع در حال احداث می باشد افزود: با توجه به طول راهها در استان پتانسیل افزایش تعداد مجتمع های خدماتی رفاهی تا ۵۰ مجتمع وجود دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی همچنین بر تشکیل منظم کمیته نظارت بر عملکرد مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی جهت بازدید دوره ای از وضعیت ارائه خدمات مجتمع ها به مسافران و کاربران جاده ای تاکید کرد  و در صورت وجود نواقص خواستار پیگیری رفع نواقص تا حصول نتیجه شد. 

شهامت بیان کرد: در حال حاضر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به منظور حمایت از سرمایه گذاران مجتمع ها در ابتدای بهره برداری از مجتمع ها نسبت به آسفالت رمپ های ورود و خروج مجتمع و نصب تابلوهای راهنمای مجتمع در جاده ها اقدام نموده و علاوه بر اینها نیز جهت حمایت از سرمایه گذاران مجتمع ها خواستار ارائه مجوز از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی جهت برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی منطقه در مجتمع ها شد.

 در ادامه عربی معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گزارشی از از وضعیت تسهیلات پرداخت شده به سرمایه گذاران مجتمع ها ارائه کرد و  خداپرست رییس انجمن صنفی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی نکاتی در ارتباط با مجتمع ها مطرح کرد و در ادامه نیز هر یک از سرمایه گذاران مجتمع ها مسائل مربوط به مجتمع خود را طرح کردند./