شناسهٔ خبر: 47425 - سرویس استان‌ها

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سفر یک روزه به مشهد:

وحدت و همدلی در حوزهٔ حمل‌ونقل و راهداری اجتناب‌ناپذیر است

نشست معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به همراه مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی در چهارمین روز از هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری به مشهد سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، اسماعیل غلامی در دیدار صمیمی با معاونین و روسای ادارات ستادی خطاب به آن‌ها تأکید کرد: مشکلات در استان حتماً به ستاد مرکزی منتقل شود تا برنامه‌ریزی برای مدیران ارشد سازمان راحت‌تر باشد چرا که تبادل اطلاعات دوسویه به صورت شفاف باعث افزایش انگیزه خدمت در کارکنان می‌گردد.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به توفیقات حاصل شده در استان خراسان رضوی ادامه داد: اگر توفیقاتی و موفقیت‌هایی در استان بوده به خاطر مجاهدت‌های کارکنان مجموعه بوده است که امیدوارم مدیران بتواند با همین مجاهدت امور جاری را پیش ببرند.

وی در ادامهٔ سخنانش گفت: وحدت و رفاقت و همدلی را باید ادامه بدهیم تا بتوانیم کاروان را جلو ببریم چرا که آیندگان در مورد ما قضاوت خواهند کرد.

در ابتدای این دیدار صمیمی نصری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی ضمن عرض خیرمقدم به حضور معاون حمل‌ونقل و مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان به استان گزارشی از وضعیت حمل‌ونقل و ترانزیت استان ارائه کرد و گرفت: تعاملات بسیار خوبی در بین دستگاه‌های اجرایی مستقر در مرزها داریم که این تعامل در بین دستگاه‌های استانی مرتبط با مرز همانند گذشته وجود دارد.

ابراهیم نصری ضمن ارائهٔ گزارش آماری از وضعیت حمل‌ونقل جاده‌ای استان ادامه داد: با تعاملی که با پلیس‌راه داریم توانسته‌ایم وضعیت سوانح رانندگی در استان را ثابت نگه داریم ولی از ستاد مرکزی درخواست توجه ویژه به استان را کماکان داریم تا بتوانیم در کاهش سوانح رانندگی سرعت بیشتری بدهیم.

وی در ادامه به بحث تخصیص نامناسب اعتبارات در استان‌ها اشاره کرد و گفت: اعتبار تخصیص داده شده بسیار ناچیز است و با توجه به وجود ۲۰ هزار کیلومتر راه، ۲۸ اداره شهرستانی، ۳۳ راهدارخانه و ۴ پایانه مرزی برای هزینه کردن با مشکل مواجه می‌شویم.

در این دیدار صمیمی معاونان و روسای ادارات نیز گزارش از عملکرد خود ارائه دادند.