شناسهٔ خبر: 47438 - سرویس استان‌ها

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از پروژه‌های در حال انجام شهرستان جویبار

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به اتفاق نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار، فرماندار و سایر مسئولین شهرستانی از فعالیت‌ها، اقدامات و پروژه‌های در حال انجام در حوزه راه و شهرسازی در شهرستان جویبار بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، محسن قادری رئیس اداره راه و شهرسازی جویبار ضمن اعلام این خبر افزود: شهرستان جویبار به دلیل موقعیت و شرایط جاذبه‌های گردشگری و منابع طبیعی و قطب کشاورزی، یکی از شهرستان‌های پرترافیک و پرتردد محسوب می‌گردد.

وی تصریح کرد: از این رو این اداره اقدامات وسیعی را در خصوص تعریض، بهسازی و آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی در محورهای تحت پوشش و همچنین اقدامات گسترده‌ای در حوزه فنی و اجرایی و مسکن مهر در دست اجرا دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جویبار ضمن اشاره به اتمام عملیات تعریض محور کیاکلا به قائم‌شهر افزود: با اتمام تعریض این محور شاهد روانی ترافیک، افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادفات و تلفات در این محور هستیم.

وی همچنین در خصوص پروژه تعریض محور ساری به لاریم گفت: این پروژه به طول کلی ۱۳ کیلومتر بوده که تاکنون ۶ کیلومتر از محور آسفالت و ۳/۵ کیلومتر از آن در حد لایه بیس اجرا شده است.

قادری همچنین ضمن اشاره به تعریض محور کیاکلا به جویبار، بهنمیر، بابل و قائم‌شهر یادآور شد: محور کیاکلا به جویبار به طول کلی ۱۲ کیلومتر بوده که ۵ کیلومتر از آن در لاین شرقی در حال ساخت است.

وی همچنین در خصوص محور کیاکلا بهنمیر گفت: طول کلی این محور ۶ کیلومتر بوده که لاین شمالی آن در حال تعریض است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان و نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار به اتفاق فرماندار از عملیات اجرایی پل سیکا، پل سنگتاب قائم‌شهر و تعریض محورهای ارتباطی یاد شده بازدید کردند.

گفتنی است: از ۱۰۵۰۰ کیلومتر راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان مقدار  ۲۸۰ کیلومتر آن در شهرستان جویبار قرار دارد.