شناسهٔ خبر: 47487 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کنگان خبر داد:

رفع تصرف ۱۳۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان دیر استان بوشهر

رفع تصرف رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کنگان از موفقیت مأموران فرماندهی یگان حفاظت استان در رفع تصرف ۱۳۰ هکتار از اراضی دولتی شهرستان دیر استان بوشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، علیپور کاسگری گفت: در راستای اجرای حکم قضائی جهت رفع تصرف از اراضی دولتی، مأموران فرماندهی یگان حفاظت استان با استفاده از همه امکانات به منطقه مورد نظر در شهر دیر اعزام و در یک عملیات ۱۳۰ هکتار از اراضی ملی را که توسط افراد سودجو به صورت غیرقانونی و بدون مجوز تصرف شده بود رفع تصرف نمودند.

وی در ادامه افزود: از ۱۳۰ هکتار اراضی ۱ هکتار آن قلع و قمع و ۱۲۹ هکتار رفع تصرف شده که ارزش آن بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کنگان با قدردانی از همکاری خوب دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و فرماندهی یگان حفاظت از اراضی استان در دفاع از حقوق دولت گفت: کار شناسایی و پی گیری حقوقی در جهت رفع تصرف ۵ هکتار از اراضی دولتی در شهر کنگان به ارزش ۱.۵ میلیارد تومان به سرعت و با دقت در حال انجام است و به محض انجام مراحل قانونی و در اولین فرصت نسبت به رفع تصرف آن اراضی اقدام خواهد شد.