شناسهٔ خبر: 47501 - سرویس استان‌ها

در خراسان جنوبی انجام شد:

روکش آسفالت محور نهبندان – چاهداشی در خراسان جنوبی به طول ۱۲ کیلومتر

آسفالت رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نهبندان خراسان جنوبی گفت: روکش آسفالت محور نهبندان – چاهداشی به طول ۱۲ کیلومتر در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، سید جعفر افقهی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نهبندان گفت: روکش آسفالت محور نهبندان – چاهداشی به طول ۱۲ کیلومتر در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی شهرستان نهبندان و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، ۱۲ کیلومتر از محور نهبندان- چاهداشی روکش آسفالت می‌گردد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نهبندان با بیان اینکه برای اجرای این عملیات بیش از ۳۰۰ تن قیر نیاز است، اظهار کرد: رقم ریالی انجام این عملیات نیز ۶۰۰ میلیون تومان است.

افقهی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نهبندان انجام این پروژه را صورت امانی و پیمانی عنوان داشت و یادآور شد: این پروژه از ۲۶ آذرماه آغاز و به مدت ۲۵ روز ادامه خواهد داشت.

سید جعفر افقهی در پایان متذکر شد: شهرستان نهبندان دارای بیش از ۲۹۰۰ کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره کل قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی محورها و اولویت‌بندی انجام شده نسبت به انجام روکش محورهای منتخب اقدام می‌گردد.