شناسهٔ خبر: 47574 - سرویس هوایی

فرزانه شرفبافی:

هما به مدد حضور مقتدرانه امنیت پرواز سپاه خدمت رسانی می‌كند

فرزانه شرفبافی مدیرعامل ایران ایر در پیامی با گرامیداشت سالگرد تأسیس سپاه حفاظت هواپیمایی، توفیق روزافزون نیرو‌های این نهاد انقلابی را خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرزانه شرفبافی در پیامی خطاب به غیورمردان سپاه حفاظت هواپیمایی سالگرد تأسیس این نهاد انقلابی به فرمان امام خمینی (ره) در پنجم دی ماه سال ۱۳۶۳ را تبریک گفت.

براساس گزارش مهر، متن پیام تبریک مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

بسمه تعالی

استقرار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فرودگاه‌های سراسر کشور و صیانت از پرواز‌های غیرنظامی اتفاق مبارکی بود که حضور موثر، کلیدی و تعیین کننده سپاه پاسداران در مقابله با توطئه‌ها و بداندیشی‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تدارک پرواز‌هایی ایمن برای تمامی مسافران داخلی و بین المللی کلیه خطوط هواپیمایی را فراهم ساخت.

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» به عنوان شرکت ملی و حامل پرچم مقدس این مرز و بوم، اگرچه بار‌ها مورد تهدید بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داشته است، اما همواره به مدد حضور تیزهوشانه و مقتدرانه عزیزان امنیت پرواز سپاه توانسته است در طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همچنان با سربلندی به ملت شریف ایران خدمت رسانی نماید.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن پنجم دی ماه، سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی به فرمان رهبرکبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و جانبازان این عرصه، از درگاه ایزدمتعال برای تمامی اعضای فعال، مومن و انقلابی سپاه حفاظت هواپیمایی کشور، پیروزی و سربلندی مسئلت می‌نمایم. امیدوارم در ظل توجهات الهی و عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و تحت رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همچون گذشته موفق، پیروز و منشأ خدمات ارزنده و درخشان باشید.

فرزانه شرفبافی

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران