شناسهٔ خبر: 47620 - سرویس استان‌ها

منصور مرادی :

احداث فاز دوم کمربندی مریوان مطالبه عمومی است

منصورمرادی نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث فاز دوم کمربندی مریوان با توجه به حجم بالای ترافیک در این شهر، یک ضرورت و مطالبه به حق شهروندان است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، منصور مرادی اظهار کرد: جلساتی در وزارت راه و شهرسازی پیرامون احداث فاز دوم کمربندی شهر مریوان داشته‌ایم که در صورت مساعدت و همکاری ادارات ذیربط و رفع مشکلات مربوط به تملک مسیر، اعتبارات لازم برای احداث آن از سوی وزارتخانه اختصاص داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه جلساتی را هم برای رفع مشکل معارضین این مسیر با فرماندار مریوان داشته‌ایم، افزود: با اجرایی شدن عملیات فاز دوم کمربندی شهر مریوان، مشکلات ترافیکی داخل شهر که ناشی از تردد تانکرهای حامل مواد سوخت است، برطرف می‌شود.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده از طریق وزارت راه و شهرسازی، مسئولان استانی و شهرستانی و مدیرکل تلفیق، فاز اول این کمربندی اردیبهشت ماه امسال افتتاح شد.

وی با بیان اینکه با تکمیل و افتتاح فاز دوم کمربندی مریوان، تردد کامیون‌ها و خودروهای سنگین از این جاده انجام می‌شود، گفت: با توجه به درخواست‌ها و مطالبات به حق شهروندان مریوانی همچنان پیگیر اجرای فاز دوم کمربندی این شهر هستیم و تلاش خواهیم کرد هر چه زودتر با رفع مشکلات، اجرایی شود.