شناسهٔ خبر: 47654 - سرویس استان‌ها

جلسه شورای ترافیک شهرستان مرند برگزار شد

جلسه جلسه شورای ترافیک شهرستان مرند درباره نقاط حادثه خیز این شهر برگزار شد و مشکلات ترافیکی شهرستان مرند بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، علیار راستگو در جلسه شورای ترافیک شهرستان با اشاره به حادثه خیز بودن مسیر مرند– صوفیان (سرم سازی) بیان کرد: نقاطی از مسیر مرند – صوفیان از جمله سرم سازی، سیوان مورد مطالعه قرار گیرد تا نقاط حادثه خیز برطرف شود.

وی با بیان اینکه برای زیر بار ترافیک رفتن محور دوم میسر مرند– بازرگان پیگیری‌های زیادی صورت گرفته است، افزود: چهار کیلومتر از مسیر دوبانده مرند– خوی (ایستگاه گاز – پاسگاه قرخلار) بررسی و بازگشایی گردد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به بلوار میانی شهر کشکسرای گفت: با هماهنگی و اخذ مجوز‌های لازم از طریق راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بلوار میانی شهر کشکسرای تکمیل گردد.

وی با اشاره به نیاز اهالی بر احداث عابر گذر دوم در شهر کشکسرای افزود: بنا به درخواست شهرداری محل احداث عابر گذر مکان یابی و اجرایی گردد تا مردم بتوانند راحت تردد کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به مسیر خروجی مرند– جلفا عنوان کرد: شهرداری و راهداری نسبت به جابجایی تاسیسات برق با همکاری امور برق شهرستان اقدام نمایند تا عملیات تعریض و آسفالت ریزی مسیر صورت گیرد.

در ادامه این جلسه طی تصمیم اعضا شورای ترافیک و بررسی کارشناسی مسیر خیابان طالقانی دو طرفه شد.

در این جلسه مقرر گردید مسیر خیابان هفت تیر به سمت بازار بزرگ (از شرق به غرب) یک طرفه شود که از شنبه مورخه ۹/۱۰/۹۶ به صورت آزمایشی ۶ ماهه قابل اجرا خواهد بود.