شناسهٔ خبر: 47708 - سرویس استان‌ها

مهرآبادی در بازدید از پروژه مسکن مهر نفت اهوازاعلام کرد :

پروژه مسکن مهر نفت اهواز باید طبق برنامه زمان‌بندی پیش برود/ بهره‌برداری بخشی از پروژه پیش از پایان سال

احمد اصغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه مسکن مهر ۲۰۰۰ واحدی نفت اهواز گفت: پروژه مسکن مهر نفت اهواز طبق برنامه زمان‌بندی شده باید پیش برود و بخشی از پروژه پیش از پایان سال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خوزستان، احمد اصغری مهرآبادی با همراهی عباس پورسلان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در سفر یک‌روزه خود به خوزستان از سایت‌های مسکن مهر ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز بازدید کرد و در جریان وضعیت این پروژه قرار گرفت. 
  
  قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی پس از بازدید از این طرح، برای بازدید از پروژه‌های شهر جدید رامین به سمت شهر جدید رامین حرکت کرد.

مهرآبادی در حاشیه بازدید از این پروژه اظهار کرد: باید بخشی از این پروژه پیش از پایان سال به بهره‌برداری برسد. 
  

وی در این بازدید، به پیمانکار دستور داد طبق برنامه زمان‌بندی شده باید پیش بروند و بخشی از پروژه پیش از پایان سال به بهره‌برداری برسد و بخش دیگر آن در ۲ مرحله در سال آینده باید تکمیل و تحویل متقاضیان شود.
  

اصغری مهرآبادی در خصوص بخش‌های جانبی و خدمات‌رسانی هم قول همکاری و مساعدت داد که با همکاری و هماهنگی دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان مشکلات مرتفع شود.
  

وی ابراز امیدواری کرد که پروژه‌های آموزشی، خدماتی و بهداشتی همزمان با ساختمان‌ها پیشرفت فیزیکی‌شان ادامه یابد.
  

اصغری مهرآبادی گفت: مکان‌های آموزشی از جمله مدارس در مقاطع مختلف باید هنگام تحویل منازل آماده شود و خدماتی از جمله بازارچه محلی و مرکز بهداشت نیز در این پروژه در نظر گرفته شده است.


گفتنی است ،بنا بر اعلام شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب عملیات اجرایی پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز پس از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت نفت و وزارت راه و شهرسازی در زمینی به مساحت حدود ۳۸ هکتار در سال ۱۳۸۹ آغاز شد که پس از وقفه‌ای در اجرا، فعالیت مجدد آن از شهریورماه ۱۳۹۳ از سر گرفته شد. 
  
مقرر شده این واحدها ویژه کارکنان شرکت نفت- شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب- احداث شود که تاکنون ۸۰۰ واحد از این واحدها تحویل متقاضیان شده است.   
همچنین  بقیه موارد و درخواست‌های متقاضیان این پروژه در شورای مسکن استان مطرح شود.