شناسهٔ خبر: 48174 - سرویس مسکن و شهرسازی

محمدی در نشست با مدیران اداره کل راه و شهرسازی:

حمایت از طرح و پیشنهاداتی که منجر به بهبود کیفیت زندگی مردم می‌شود

جلسه رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: از هر گونه پیشنهاد و طرحی که موجب بهبود کیفیت زندگی شهری شده و بستر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را فراهم کند حمایت خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، داود محمدی نماینده مردم شهرستان‌های قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در نشستی با مدیرکل و معاونین اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین  که جهت بررسی موضوعات حوزه راه و شهرسازی برگزار گردید، اظهار کرد: مدیرکل و معاونین راه و شهرسازی طرح‌ها و پیشنهادات خود را در خصوص رفع نارسایی، مشکلات و کاستی‌های به صورت مکتوب به ما بدهند تا مورد پیگیری قرار گیرد.

وی افزود: بهبود کیفیت زندگی مردم موضوعی مهم است و برای تحقق آن باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

محمدی با اشاره به پیشنهاد لزوم پرداخت عوارض نوسازی برای متقاضیان تغییرکاربری در کمیسیون ماده ۵ که توسط معاون شهرسازی و معماری این اداره کل بیان گردید، اظهار کرد: این پیشنهاد می‌تواند ضمن ایجاد کاهش تقاضا بستر توزیع متناسب خدمات شهری را فراهم کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص دو پروژه ملی احداث راه‌های اصلی قزوین الموت تنکابن و قزوین رحیم آباد کلاچای گفت: جلساتی با سازمان محیط زیست برگزار شده و همچنان پیگیر هستیم تا این موضوع مرتفع گردد.

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید راهکار‌هایی پیش بینی کنیم تا بخش خصوص برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دولتی وارد میدان شده و آن‌ها را به بهره برداری برساند.

محمدی در پایان افزود: در حال حاضر دولت توان اقتصادی برای تکمیل این پروژه‌ها را نداشته و شاهد از بین رفتن این طرح‌ها و عدم استفاده از آن‌ها هستیم.