شناسهٔ خبر: 48176 - سرویس جاده‌ای

بازدید مسئولان استان کرمان از بزرگراه جیرفت- میانچیل

بازدید فرماندار شهرستان جیرفت، مدیر کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان و جمعی از مسئولین از عملیات اجرایی باند دوم جیرفت- میانچیل بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمانبه امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت، مدیر کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان و جمعی از مسئولین از عملیات اجرایی باند دوم جیرفت – میانچیل بازدید کردند.

ساردوئی در این بازدید اظهار داشت: این محور به طول کلی ۲۲ کیلومتر می‌باشد و تاکنون ۸ کیلومتر از باند دوم آن به بهره برداری رسیده است. اعتبار هزینه شده در این محور تا کنون ۳۹ میلیارد ریال و مطالبات پیمانکاران ۹ میلیارد ریال می‌باشد.

وی بیان کرد: جهت تکمیل این محور اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال موردنیاز است.

در ادامه گفت: عملیات احداث ادامه باند دوم و تعریض باند موجود با وجود معارض فراوان مالکیتی و تاسیساتی، از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار می‌باشد. 

امینی روش فرماندار جیرفت در حاشیه این بازدید از تلاش‌های اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در امر ساخت و توسعه راه‌ها که موجب رونق اقتصادی منطقه، ایجاد اشتغال و پیشبرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری می‌شود تقدیر و تشکر کرد.

همچنین در این بازدید مشکلات و معارض اجتماعی محور مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد این مشکلات با همکاری فرمانداری، بخشداری و سایر ادارات مربوط حل شوند.