شناسهٔ خبر: 48237 - سرویس استان‌ها

ابراهیم‌خانی خبر داد:

لکه‌گیری ۲۹ هزار مترمربع از راه‌های حوزه استحفاظی همدان

لکه گیری رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان از لکه‌گیری ۲۹ هزار مترمربع از راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، رسول ابراهیم‌خانی در گفتگویی اظهار داشت: این لکه‌گیری تا ۵ سانتی‌متر در همه راه‌های حوزه استحفاظی شامل شریانی، فرعی، روستایی با آسفالت گرم و سرد انجام شده است.

وی افزود: از دیگر عملکرد این اداره در ۹ ماه امسال می‌توان به رگلاژ راه‌های شنی در مجموع به طول ۲۵ کیلومتر در همه راه‌های حوزه استحفاظی و اجرای آسفالت رگلاژی به طول بیش از یک کیلومتر در محورهای سه‌راهی مراد بلاقی به سمت قهاوند و محور تهران مقابل پلیس‌راه اشاره کرد.

ابراهیم‌خانی ادامه داد: پاک کردن و تنظیم قنوها با گریدر به طول تقریبی ۱۴۰۰ کیلومتر در راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان از دیگر کارهای انجام شده این اداره است.

وی به ایمن‌سازی نقاط پرتگاهی با خاک‌ریز در همه محورهای حوزه استحفاظی به حجم ۶ هزار و ۵۰۰ مترمکعب اشاره و بیان کرد: همچنین در این مدت، شانه سازی و رفع افتادگی شانه به حجم ۲۴ هزار مترمکعب در محورهای این شهرستان انجام شده است.

ابراهیم‌خانی در ادامه احداث و تعریض پل‌ها، تعمیر و مرمت و نگهداری پل‌های کوچک، اجرای آسفالت شانه راه‌ها، اصلاح پیچ‌های خطرناک، درزگیری در راه‌های آسفالته و روکش راه‌های شریانی و اصلی و فرعی را از دیگر اقدامت انجام شده این شهرستان در مدت ۹ ماه امسال عنوان کرد.