شناسهٔ خبر: 48307 - سرویس استان‌ها

کشاورزیان در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان دماوند خبر داد:

ارتقاء راه روستایی وادان دماوند به راه فرعی/ ایجاد تقاطع غیرهمسطح در محدوده سه‌راهی مهرآباد برای ایمنی بيشتر

بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور از ارتقاء راه روستایی وادان به راه فرعی خبر داد و گفت: ایجاد تقاطع غیر همسطح در محدوده سه‌راهی مهرآباد موجب ارتقای ایمنی تردد کاربران جاده‌ای و کاهش خطرات و رهایی از این وضع شلوغ و پرتراکم خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، داوود کشاورزیان معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از محورهای مواصلاتی شهرستان دماوند اظهار کرد: با توجه به بازدید صورت گرفته از سه‌راهی مهرآباد در قسمت بعد از کمربندی رودهن، شاید نیاز به ایجاد تقاطع غیر هم‌سطح در آنجا وجود داشته باشد.

وی افزود: اداره کل راهداری استان تهران باید طرح مذکور را مورد مطالعه قرار داده که پس از نهایی شدن به اجرای آن خواهیم پرداخت.

این مقام مسئول ادامه داد: عملیات بازسازی نقاط مورد نیاز محور ایوانکی می‌بایست توسط شرکت ساخت و توسعه راه‌ها انجام شود که در این خصوص توافقی در مورد بخشی از کار که در حوزه اداره کل راهداری استان تهران قرار دارد انجام شده تا قسمت‌هایی که نیاز به بازسازی دارد مدنظر قرار گیرد.

همچنین کشاورزیان در ادامه به بازدید از وضعیت پیشرفت پروژه کمربندی غربی شهرستان دماوند (سرهار)، بازدید از محور آبعلی و بررسی انتقال موانع یک‌طرفه سازی جاده هراز به قبل از آبعلی و لزوم تجهیز راهدارخانه آهکدره بمنظور خدمات‌رسانی بهینه و به‌موقع به کاربران جاده‌ای در زمان مورد نیاز پرداخت.