شناسهٔ خبر: 48361 - سرویس مسکن و شهرسازی

انتصاب اعضای کمیته راهبری بازآفرینی شهری سازمان ملی زمین و مسکن

سر در ساختمان سازمان ملی زمین و مسکن مهدی ابراهیمی معاون املاک و حقوقی، محمود مهرانپور مشاور مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و لهون اسدی از سوی سازمان ملی زمین و مسکن به عنوان اعضای کمیته راهبری بازآفرینی شهری سازمان ملی زمین و مسکن تعیین شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، این کمیته به ریاست حمیدرضا عظیمیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تشکیل شده است. همچنین دبیر این کمیته لهون اسدی، مشاور مدیرعامل و سایر اعضای اصلی آن مهدی ابراهیمی، حسین خلیلی مرد و مسعود رجبی، اعضای هیات مدیره این سازمان هستند.

دیگر اعضای این کمیته که وظیفه راهبری، تعیین چارچوب اقدامات و تهیه برنامه عملیاتی سازمان در حوزه بازآفرینی شهری را بر عهده دارد؛ محسن رضیعی ذیحساب و مشاور مدیرعامل، محمود مهرانپور و علیرضا میرمعصومی مشاوران مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن هستند.

گفتنی است بازآفرینی شهری از سیاست های اصلی دولت دوازدهم در حوزه شهرسازی و نقشه راه اعلام شده توسط عباس آخوندی وزیر راه است که متکی بر زیست پذیرکردن مناطق شهری کم کیفیت با حداکثر مشارکت ذینفعان شهری و مدیریت یکپارچه محلی می باشد. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید.)