شناسهٔ خبر: 48364 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد:

کلنگ‌زنی دو پروژه احداث خانه فرهنگ در شهرستان ایرانشهر

ایوب کرد مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان از کلنگ‌زنی احداث دو باب سرای محله و یا خانه فرهنگ در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان، ایوب کرد مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان در مراسم کلنگ احداث دو باب سرای محله اظهار کرد: در طی مراسمی با حضور فرماندار و شهردار و جمعی از مسئولان شهرستان ایرانشهر کلنگ احداث دو باب سرای محله و یا خانه فرهنگ به زمین زده شد.

همچنین وی  بیان کرد: این دو باب خانه فرهنگ در محله‌های غریب آباد و گندمکان شهرستان ایرانشهر احداث خواهد شد.

در ادامه کرد افزود: زیربنای این دو پروژه جمعاً هزار و پانصد متر است و کارفرمای این طرح اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان است و همچنین نیز این دو طرح در مدت ۱۸ ماه باید اجرایی شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: برای احداث این دو پروژه جمعاً ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی سازمان عمران و بهسازی شهری ایران در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: این دو خانه فرهنگ هرکدام در دوطبقه و با اسکلت‌بندی بتنی و به منظور ارتقای سطح خدمات و امکانات مناطق حاشیه شهرها در سطح مرکز شهر این پروژه‌ها احداث خواهد شد.