شناسهٔ خبر: 48479 - سرویس وزارتی

خطاب به مدیرعامل محترم شرکت ملی نفتکش ایران اعلام شد:

تسلیت وزیر راه و شهرسازی به جامعه حمل نقل دریایی در پی شهادت دریانوردان کشتی سانچی

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی طی ارسال نامه‌ای به مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران حادثه دلخراش کشتی سانچی و جان باختن تعدادی از دریانوردان کشورمان را به خانواده این عزیزان و جامعه حمل و نقل دریایی تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به دنبال حادثه دلخراش کشتی سانچی و شهادت تعدادی از دریانوردان کشورمان طی ارسال نامه‌ای به مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران این اتفاق غمناک را به جامعه حمل و نقل دریایی و خانواده این عزیزان تسلیت گفت.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای کیان ارثی

مدیرعامل محترم شرکت ملی نفتکش ایران

سلام علیکم

دریاییان به دریای رحمت خدایی پیوستند

بی‌گمان شنیدن خبر پایان ماجرای غمناک کشتی سانچی و پیوستن دریاییان دریادل عزیز ما به دریای رحمت خدایی دل هر ایرانی را به درد می‌آورد. غم از دست دادن عزیزمان را که شهدای خدمت به ایران هستند به خانواده محترم‌شان تسلیت می‌گویم و به ایشان عرض می‌کنم که در این ماجرای دهشتناک‌ دل تمام مردم ایران با شما بود و هست. خاطره آن عزیزان از یاد ما زدوده نخواهد شد و در کنار شما باقی خواهیم ماند.

هم‌چنین از دست دادن این عزیزان را به جنابعالی و همکاران شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران و تمام فعالان صنعت حمل و نقل به ویژه حمل و نقل دریایی تسلیت می‌گویم.

برای آن شهیدان خدمتگزار از درگاه باری‌تعالی آرزوی غفران و رضوان دارم و برای خانواده عزیز آنان و سایر بازماندگان محترم‌شان شکیبایی مسألت می‌نمایم.

عباس آخوندی

وزیر راه و شهرسازی/ دی ماه ۱۳۹۶