شناسهٔ خبر: 48805 - سرویس استان‌ها

در آذربایجان‌شرقی صورت گرفت:

برگزاری هفتمین جلسه کارگروه تخصصی مخاطرات زلزله و لغزش لایه‌های زمین

نشست هفتمین جلسه کارگروه تخصصی مخاطرات زلزله، لغزش لایه‌های زمین، ابنیه، ساختمان و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی با موضوع جابجایی روستاها در محل اداره کل راه و شهرسازی استان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، هفتمین جلسه کارگروه تخصصی مخاطرات زلزله، لغزش لایه‌های زمین، ابنیه، ساختمان و شهرسازی استان با موضوع جابجایی روستاها در تاریخ چهار بهمن‌ماه ۱۳۹۶ در محل اداره کل راه و شهرسازی با مسئولیت آقای مجید خاکسار و اکثریت اعضا جلسه تشکیل شد.

در این جلسه پس از قرائت دستور جلسه و ارائه گزارش بازدیدهای میدانی انجام گرفته از روستاهای مصطفی چای (اهر)، هراب (بستان‌آباد)، قرمزی باغ (چاراویماق)، قره‌قیه (ورزقان)، چای باغی (مراغه)، اینجار (هوراند) نسبت به بحث و بررسی و ارائه نظرات کارشناسی به تفکیک صورت گرفته و در نهایت موضوع مکان‌یابی روستای اینجار (هوراند) به تصویب اکثریت اعضای حاضر جلسه رسید و در خصوص سایر روستاها با پیشنهادات و ارائه راهکارهای جدید و بازدید مجدد میدانی مورد توافق اعضا قرار گرفت.

در پایان از عملکرد بخشداری مرکزی اهر و هیئت‌امنای محترم مصطفی چای (اهر) به خاطر همکاری و همیاری در رفع مشکلات موجود تقدیر و تشکر به عمل آمد.