شناسهٔ خبر: 48809 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری استان اردبیل اعلام کرد:

کولاک در گردنه‌های الماس و صائین استان اردبیل/ آغاز عملیات برف‌روبی جاده‌ها

برف مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر کولاک گردنه‌های الماس و صائین را در برگرفته است و امکان تردد در این مسیرها با تجهیزات زمستانی میسر می‌باشد که نیاز است رانندگان برای تردد در این مسیر تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی مدیرکل راهداری استان با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی جاده‌ها و محورهای استان اردبیل بازگشایی شده است، افزود: تردد در همه محورهای اردبیل امکان‌پذیر است و نیروهای راهداری استان در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی تصریح کرد: به محض بارش برف نیروهای راهداری در محورها و جاده‌های استان مستقر شدند و عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی جاده‌ها آغاز شده که در حال حاضر تمامی محورها برف‌روبی و نمک‌پاشی شده است.

رحمتی گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر مسدود بودن راه‌های روستایی به ما ارائه نشده که در صورت هرگونه درخواست و اطلاع‌رسانی در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بازگشایی محورهای مسدودهای روستایی اقدام خواهیم کرد و در این زمینه هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ۲۶۰ ماشین‌آلات راهداری استان با ۱۲۰ اکیپ در قالب ۴۲۰ نیرو در آماده‌باش کامل هستند، افزود: این نیروها در ۱۳ راهدارخانه سیار و ثابت استان برای خدمات‌رسانی در مواقع نیاز مستر هستند.