شناسهٔ خبر: 49031 - سرویس استان‌ها

ایام دهه فجر در استان قزوین انجام می‌شود:

افتتاح ۱۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲۹ میلیارد ریال/ بهره‌برداری از ۲۰ کیلومتر بزرگراه و ۵۱ کیلومتر راه روستایی/ افتتاح ۹۷ واحد مسکن مهر

مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از افتتاح ۱۵ پروژه در اداره کل راه و شهرسازی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۲۲۹ میلیارد ریال در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی با اعلام این خبر گفت: تعداد ۹۷ واحد مسکن مهر تکمیل و به متقاضیان تحویل می‌شود که بیشتر آن‌ها خود مالک بوده و در شهرهای محمدیه، آبیک و قزوین قرار دارند.

وی افزود: در حوزه ساخت و توسعه راه‌ها ۱۳ کیلومتر از پروژه تعریض و بهسازی (احداث باند دوم) محور بوئین‌زهرا – ساوه و همچنین ۷ کیلومتر از تعریض و بهسازی (احداث باند دوم) مسیر بوئین‌زهرا - دانسفهان - سه‌راهی رحیم‌آباد، جمعاً با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر آماده افتتاح است.

حق لطفی اضافه کرد: ۱۲ پروژه نیز در بخش راه روستایی در مناطق قزوین، تاکستان، البرز، آبیک، بویین‌زهرا، آوج و طارم انجام شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی در ادامه گفت: طول راه‌های روستایی احداث شده جهت بهره‌برداری ۵۱ کیلومتر است که با هزینه‌ای بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و اختصاص قیر از سوی وزارت راه و شهرسازی به انجام رسیده است.