شناسهٔ خبر: 49089 - سرویس استان‌ها

در دهه مبارک فجر انجام می شود:

بهره‌برداری از ۵ پروژه راه روستایی شهرستان نکا

احمد علی آبادی همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر ۵ پروژه آسفالت راه‌های روستایی در شهرستان نکا به طول ۱۶.۳ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، احمدعلی آبادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نکاء عنوان کرد: مؤثرترین شرایط برای حمل‌ونقل، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره کل برای دستیابی به آن تلاش می‌کند مطالعه و فراهم نمودن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

آبادی افزود: از این رو به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای عملیات روکش آسفالت در سطح محور روستایی این شهرستان به اجرا در آمده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نکاء ضمن اشاره به اجرای عملیات آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان گفت: پروژه‌های زیر از جمله پروژه‌های افتتاحی این اداره بوده که در این ایام با حضور مسؤولین شهرستانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

همچنین وی گفت:بهسازی و آسفالت سوچلما به ارم به طول ۴ کیلومتر، بهسازی و آسفالت بند بن – لایی به طول ۶ کیلومتر، بهسازی و آسفالت کمیشان به طول ۲.۸ کیلومتر، آسفالت راه روستایی درم ۱.۵ کیلومتر،آسفالت راه روستایی حلماسر – طوسکلا به طول ۲ کیلومتر همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر افتتاح و مورد بهره‌برداری کاربران جاده‌ای قرار خواهد گرفت.