شناسهٔ خبر: 49102 - سرویس وزارتی

با حضور وزیر راه وشهرسازی انجام شد:

افتتاح پل سقدر برای رفع نقطه حادثه‌خیز جاده جیرفت- بم/ ارتقاء امنیت مردم برای تردد در محور

درجمع آخوندی پل ۶۰ متری سقدر به منظور رفع نقطه حادثه‌خیز واقع در كیلومتر ۳۰ جاده جیرفت- دهبكری-بم- كرمان با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی پس از افتتاح پل سقدر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان كرمان قرار شد بنده به جیرفت سفر كنم و ۱۰۵ كیلومتر راه روستایی و ۵۶ كیلومتر بزرگراه را افتتاح کنم.

وی افزود: با افتتاح پل ۶۰ متری سقدر نقاط حادثه‌خیز محور مذكور ترمیم شد كه یك اقدام مناسب برای مردم منطقه محسوب می‌شود.

آخوندی در ادامه بیان داشت: این مسیر تا كرمان حدود ۲۵ كیلومتر آماده است و پروژه‌های واقع در بخش‌های مختلف استان در دست تكمیل قرار دارند.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان كرد: همچنین بیش از ۲۰ كیلومتر از بزرگراه بندرعباس به رودان قابل افتتاح است.

شایان ذکر است عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در نخستین روز ایام‌الله دهه فجر به منظور بازدید از چند پروژه عمرانی شامل بافت فرسوده، بیمارستان و راهسازی و همچنین افتتاح ۱۶۱ كیلومتر بزرگراه و راه روستایی وارد فرودگاه جیرفت شد و  با استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.

امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع، خیراله خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل، هوشنگ عشایری سرپرست شركت عمران و بهسازی شهری ایران، رحمت‌اله مه‌آبادی مدیرعامل شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، محمدجعفر علیزاده معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها، محسن نریمان قائم مقام وزیر در امور استان‌ها و عبدالهاشم حسن‌نیا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای وزیر راه و شهرسازی وی را در این سفر همراهی می‌كنند.