شناسهٔ خبر: 49142 - سرویس استان‌ها

در دهه فجر انجام می‌شود:

افتتاح یک هزار و ۵۲۰ واحد مسکن مهر در آذربایجان‌غربی

ابراهیم مبارک قدم تعداد ۱۴ پروژه مسکن مهر با مجموع یک هزار و ۵۲۰ واحد مسکن مهر در شهرهای ارومیه، بوکان، تکاب و مهاباد در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، یکصدمین جلسه شورای تأمین مسکن آذربایجان‌غربی با محوریت بررسی آخرین وضعیت پیشرفت اجرایی پروژه‌های طرح مسکن مهر استان، خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر، نظارت بر اجرای مصوبات جلسات گذشته شورای تأمین مسکن استان و بررسی مشکلات و مسائل مسکن مهر با حضور معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این جلسه از افتتاح یک هزار و ۵۲۰ واحد مسکن مهر در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این تعداد از مجموع دو هزار و ۱۷۰ واحد مسکونی مهر در شهرهای ارومیه، بوکان، تکاب و مهاباد به بهره‌برداری می‌رسد.

ابراهیم مبارک قدم با بیان اینکه ساخت پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای میاندوآب، تکاب، پیرانشهر و اشنویه به پایان رسیده است، ادامه داد: میانگین پیشرفت اجرایی پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای ماکو، خوی، سلماس، بوکان، شاهین‌دژ و نقده از متوسط استانی بالاتر است.

وی میانگین پیشرفت اجرایی پروژه‌های مسکن مهر استان با مجموع ۵۱ هزار و ۹۱۱ واحد را ۹۱ درصد اعلام کرد و گفت: احداث ۱۱ هزار و ۴۰ واحد مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان تکمیل شده است.

وی از خروج پروژه‌های مسکن مهر زیر ۳۰ درصد پیشرفت اجرایی و فاقد متقاضی از فهرست پروژه‌های مسکن مهر خبر داد و گفت: تاکنون تسهیلات به ارزش ۱۱ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال برای ۵۱ هزار و ۹۱۱ واحد مسکن مهر استان پرداخت شده است.