شناسهٔ خبر: 49160 - سرویس استان‌ها

در لارستان انجام شد:

بازدید استاندار فارس از بزرگ‌ترین جاده خیرساز جنوب کشور

بازدید استاندار فارس در سفر یک‌روزه خود به شهرستان خنج از بزرگ‌ترین پروژه خیرساز جنوب کشور در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان و دیگر پروژه‌های راهسازی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، اسماعیل تبادار استاندار فارس در سفر یک‌روزه خود به شهرستان خنج از بزرگ‌ترین پروژه خیرساز جنوب کشور در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان و دیگر پروژه‌های راهسازی بازدید کرد.

باقری فرد با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در اداره کل راه و شهرسازی لارستان در عرصه خیرین راهساز گفت: یکی از این ویژگی‌ها، خدمت در راه خداست و دیگری نیازسنجی درست عمل است و این خیرین کسانی هستند که با درک درست از نیاز امروز به اهمیت سلامت مردم با فراهم کردن جاده‌های ایمن چنین خدمتی را برای همنوعان خود انتخاب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین جاده خیر ساز جنوب کشور تاکنون مبلغی بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال توسط خیرین در آن هزینه شده و قسمت ابتدایی این مسیر به طول ۴ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال توسط اداره کل راه و شهرسازی لارستان در حال انجام است، افزود: محور احداثی خنج - دیگ اشکن به طول ۴۲ کیلومتر و با درجه‌بندی راه اصلی توسط خیرین شهرستان خنج فرآیند تکمیل شدن خود را سپری می‌کند.

باقری فرد با تأکید بر اینکه مشکلات نمی‌تواند جلوی اقدامات مثبت خیرین را بگیرد، ادامه داد: با عنایت خداوند متعال، شاهد این هستیم که نشاط در خیرین شهرستان خنج وجود دارد و در این مسیر روشن با همدلی برای داشتن جامعه‌ای آباد حرکت می‌کنند و ما نیز با دغدغه‌ای بیش از گذشته به دنبال ایجاد بستر برای مشارکت خیرین در عرصه عمرانی راه‌ها هستیم و این مسئله یکی از اولویت‌های ما در مجموعه‌ای اداره کل راه و شهرسازی لارستان برای تکریم این خیران نیک‌اندیش است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه به همت خیرین، شهرهای تابعهٔ این اداره کل به پایلوت فعالیت‌های خیرخواهانه راهسازی تبدیل شده است و جاده خیرساز دیگ اشکن – کاریان نیز نماد این اتفاق بزرگ تلقی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان ادامه داد: دومین مقصد استاندار، آیین کلنگ زنی همزمان از چهار پروژهٔ راهسازی با اعتباری بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال بود که احداث راه روستایی شهرستان – حمامی، بهسازی راه روستایی کورده – باغان، احداث راه فرعی خیرساز دیگ اشکن و احداث راه روستایی خیرآباد را شامل می‌شود.

 باقری فرد در پایان بیان کرد: بازدید از قطعهٔ اول راه در دست احداث محمله – علامرودشت نیز از دیگر بازدیدهای میدانی استاندار محترم فارس و هیئت همراه از پروژه‌های راهسازی شهرستان خنج بود.