شناسهٔ خبر: 49164 - سرویس استان‌ها

به مناسبت دهه فجر انجام شد:

افتتاح ۲۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بویین‌زهرا با حضور استاندار قزوین

افتتاح با حضور استاندار و به مناسبت گرامیداشت دهه فجر ۲۰ کیلومتر بهسازی و مناسب‌سازی راه روستایی در شهرستان بویین‌زهرا با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مدیر ساخت و توسعه راه‌های این اداره کل با اعلام این خبر گفت: چند طرح راه روستایی که در شهرستان بویین‌زهرا به انجام رسیده بود به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

جعفر قزوینیان در ادامه افزود: بهسازی و مناسب‌سازی محور روستایی زلیخا به طول ۳ کیلومتر با اعتبار سه و نیم میلیارد ریال و همچنین بهسازی و مناسب‌سازی راه روستایی آقا بابا به نوده لکوان به طول ۶ کیلومتر با اعتبار ۶ میلیارد ریال از جمله این طرح‌ها می‌باشند.

وی همچنین اضافه کرد: پروژه راه روستایی مهدی‌آباد به شاهین تپه به طول ۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال پروژه دیگری بود که با حضور استاندار به بهره‌برداری رسید.

قزوینیان با اشاره به بهسازی و مناسب‌سازی راه روستایی دیال آباد – ارداق نیز گفت: این پروژه که بین شهرستان‌های بویین‌زهرا و تاکستان مشترک است به طول ۸/۵ کیلومتر و با اعتبار ۸ میلیارد ریال به انجام رسیده است.

در مراسم افتتاح راه‌های روستایی شهرستان بویین‌زهرا علاوه بر دکتر زاهدی استاندار قزوین، فرخ‌زاد معاون عمرانی استاندار، رحمانی فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران و مسئولین استانی و محلی نیز حضور داشتند.