شناسهٔ خبر: 49233 - سرویس مسکن و شهرسازی

در سفر یکروزه انجام شد؛

بازدید مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و سرپرست شرکت عمران از محله‌های ناکارآمد شهری استان کردستان

بازديد مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در سفری یکروزه به استان کردستان از محله های ناکارآمد استان کردستان بازدید کردند تا مجموعه اقداماتی را به منظور بازافرینی شهری در استان بر اساس بازدیدهای میدانی به انجام برسانند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز ۱۵ بهمن ماه، حمیدرضا عظیمیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به همراه هوشنگ عشایری سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، سید احسن علوی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و هیات همراه از بافت های ناکارآمد شهری استان کردستان بازدید کردند. در این سفر، جلسه مشترک با استانداری به منظور اخذ تصمیمات مهم و تاثیرگذار برای استان کردستان نیز از دیگر برنامه های سفر یکروزه به استان کردستان است.

بر اساس اعلام روابط عمومی استان کردستان در برنامه یکروزه نمایندگان وزارت راه و شهرسازی از استان کردستان، بازدید از معابر در دست ساخت به طول ۳۲۰۰ متر در محله منفصل شهری نایسر، بازدید از مدرسه ۶ کلاسه سیدشاکر نایسر، بازدید از محله ناکارآمد شهری و کانون فرهنگی فرجه، بازدید از شهر و بازدید از خیابان‌های فردوسی، بازدید از محله آقازمان و بازدید از عمارت در حال بازسازی رشیدی، بازدید از محله منفصل شهری حسن آباد سنندج، بازدید از مدرسه ۹ کلاسه تقتان در محله فوق نیز صورت گرفت.

هم‌اکنون جلسه نمایندگان وزارت راه و شهرسازی با استاندار کردستان در محل استانداری در حال انجام است