شناسهٔ خبر: 49238 - سرویس استان‌ها

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت:

افتتاح چند پروژه راه روستایی در شهرستان آبیک قزوین با حضور استاندار

افتتاح به مناسبت دهه فجر ۶/۵ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر هفت و نیم میلیارد ریال با حضور استاندار قزوین در شهرستان آبیک افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان با اعلام این خبر گفت: اعتبار این پروژه‌ها از محل منابع استانی هزینه شده است.

حق لطفی افزود: بهسازی و مناسب‌سازی راه روستایی جزمه به طول یک کیلومتر و با اعتبار ۲ میلیارد ریال و بهسازی و مناسب‌سازی محور قره قباد به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۲/۸ میلیارد ریال از جمله طرح‌هایی بود که به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: بهسازی و مناسب‌سازی محور روستایی زاغه - حاجی تپه با اعتباری بالغ بر ۲/۷ میلیارد ریال نیز دیگر پروژه افتتاح شده با حضور استاندار بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور در محورهای بهسازی شده گفت: عملیات اجرایی این پروژه‌ها در حدود ۱۲۰ شغل به طور مستقیم ایجاد نموده است.

گفتنی است در مراسم افتتاح این محورها علاوه بر استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی، معاون عمرانی استاندار، سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک، رئیس اداره نظارت بر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران و مسئولین محلی و استانی نیز حضور داشتند.​