شناسهٔ خبر: 49330 - سرویس مسکن و شهرسازی

به منظور تبعیت از دستورالعمل ابلاغی وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت؛

منوچهر شیبانی‌اصل به جمع حاميان منع پذیرش و یا قبول منافع متعارض پيوست/ تودیع پروانه اشتغال نظام مهندسی با خط زیبای شکسته نستعلیق

جلسه مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی ضمن کناره‌گیری از اشتغال به کار مهندسی در زمان اشتغال در وزارت راه و شهرسازی در نامه‌‌ای به رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، پروانه اشتغال خود را بازگرداند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، منوچهر شیبانی‌اصل مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی ظهر امروز سه شنبه هفدهم بهمن ماه ۱۳۹۶ با حضور در بخش عضویت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، پروانه اشتغال خود را در اجرای دستور العمل وزیر راه و شهرسازی به آن سازمان تودیع کرد. منوچهر شیبانی‌اصل که هنرمند خوشنویس نیز می‌باشد، در اقدامی بایسته متن نامه ارائه پروانه اشتغال خود را با خطی شایسته و زیبای شکسته نستعلیق نوشته است.

وی قبلا در زمینه خوشنویسی شاگرد استادانی چون غلامحسین امیرخانی و یداله کابلی بوده است. عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزارتخانه نیز در روزهای گذشته پروانه اشتغال خود را در راستای دستور العمل منع پذیرش همزمان اموری که زمینه و موجبات نمایندگی ویا قبول منافع متعارض را فراهم می‌آورد، به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران تودیع نموده‌اند.

متن نامه مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان به رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بدین شرح است:

در اجرای دستورالعمل شماره ۰۲ / ۱۰۰/ ۵۷۵۷۳ مورخ ۱۳۹۶.۱۱.۵ وزیر محترم راه و شهرسازی، بدینوسیله پروانه اشتغال به کار مهندسی خود را به صورت امانت به آن سازمان، تودیع می نمایم تا پس از خاتمه شمول دستورالعمل مذکور به اینجانب عودت داده شود.

دستورالعمل اجرایی منع پذیرش و یا قبول منافع متعارض در ارایه خدمات مهندسی ساختمان