شناسهٔ خبر: 49418 - سرویس استان‌ها

رئیس راهداری شهرستان گناباد خبر داد:

افتتاح همزمان پروژه‌های حمل‌ونقلی شهرستان گناباد در دهه مبارک فجر

یونس ارشادی رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان گناباد گفت: همزمان با پنجمین روز دهه فجر با حضور فرماندار و مسئولین شهرستانی و فعالان بخش حمل‌ونقل و مسافر شهرستان بهره‌برداری همزمان از سه پروژه حمل‌و‌نقلی با اعتباری بالغ بر ۷۱ میلیارد و هفتصد میلیون ریال به انجام رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، یونس ارشادی با اعلام خبر فوق افزود: در راستای اشتغال‌زایی و روان‌سازی و جابجایی کالاهای داخلی خوشبختانه با سرمایه‌گذاری ۷ میلیارد و سیصد میلیون ریال بخش خصوصی، شرکت حمل‌ونقل کالای راه‌پیمای کویر بیدخت تأسیس شد که زمینه اشتغال ۱۴ نفر را هم فراهم کرده است.

 رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان گناباد ادامه داد: در بخش جابجایی مسافر نیز نسبت به توسعه و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل مسافر اقدامات خوبی شده است و هم‌اینک ۹ دستگاه اتوبوس VIP به ارزش ۵۸ میلیارد ریال به ناوگان مسافربری اضافه شده و در بخش ناوگان سواری کرایه نیز با پیگیری‌های صورت گرفته ۲۰ دستگاه سمند سواری کرایه با سرمایه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به این شهرستان اضافه شده است.

در حاشیه این مراسم نیز ارشادی عملکرد فعالیت‌های یک‌ساله بخش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را ایراد نمود و در پایان جلسه نیز دکتر نبی پور فرماندار شهرستان گناباد طی سخنانی از فعالیت‌های اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قدردانی کرد.

شهرستان گناباد یک از شهرستان‌هایی است که در حوزه حمل‌ونقل از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و با تعداد زیاد کامیون و راننده نقش قابل‌توجهی در حمل‌ونقل استان و حتی کشور دارد.