شناسهٔ خبر: 49427 - سرویس استان‌ها

در دهه مبارک فجر صورت گرفت:

افتتاح پروژه‌های راه روستایی در شهرستان عباس‌آباد

راه روستایی همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر ۶ پروژه آسفالت راه‌ روستایی در شهرستان عباس‌آباد به طول ۹ کیلومتر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، حمیدرضا مقتدر رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان عباس‌آباد عنوان کرد: مؤثرترین شرایط برای حمل‌ونقل، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره کل برای دستیابی به آن تلاش می‌کند مطالعه و فراهم نمودن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

مقتدر افزود: از این رو به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای عملیات روکش آسفالت در سطح محور روستایی این شهرستان به اجرا در آمده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان عباس‌آباد از اجرای عملیات آسفالت مشارکتی روستایی در محور شهرک صنعتی به طول ۴ کیلومتر، تیلور سر شرقی به طول ۸۵۰ متر، آسفالت کلاکرده به طول ۸۰۰ متر، آسفالت هردآبرود به طول ۸۰۰ متر، پرجور یک کیلومتر و محور جیسا خضرآباد به طول ۵/۱ کیلومتر خبر داد و گفت: پروژه‌های مذکور نیز از پروژه‌های افتتاحی این اداره بوده که در این ایام با حضور مسؤولین شهرستانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

مرمت و بازسازی پل روستای هردآبرود و پل روستای پرچور و بهسازی و جداره سازی پل کاظم رود از دیگر پروژه‌های افتتاحی این اداره در دهه فجر سال ۱۳۹۶ است.

ضمناً اعتبار هزینه شده جهت افتتاح پروژه‌های فوق‌الذکر بالغ بر با بر ۲۶ میلیارد ریال است.