شناسهٔ خبر: 49428 - سرویس استان‌ها

همزمان با دهه فجر انجام شد:

بهره‌برداری از شش پروژه روکش آسفالت در کوهدشت لرستان

افتتاح همزمان با دهه فجر شش پروژه روکش آسفالت به طول ۱۴.۵ کیلومتر در محورهای اصلی و روستایی شهرستان کوهدشت استان لرستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین طهماسبی امام‌جمعه کوهدشت در مراسم افتتاح این پروژه‌ها که به‌صورت نمادین در محور اولادقباد صورت گرفت، با تأکید بر خدمت خالصانه و بی‌منت به مردم گفت: پروژه روکش آسفالت محور اولادقباد از خدمات ارزشمند نظام اسلامی به مردم است که جا دارد برای اجرای آن و پروژه‌های مشابه، از راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان و شهرستان کوهدشت قدردانی کنیم.

نورمحمد فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت نیز با تقدیر از عملکرد راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: با توجه به اینکه ۱۰ درصد از راه‌های استان لرستان در شهرستان کوهدشت قرار دارد از راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انتظار می‌رود عنایت ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

عارف امرایی معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در این مراسم اظهار کرد: در مجموع شش پروژه روکش آسفالت به طول ۱۴.۵ کیلومتر با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال در محورهای اصلی و روستایی شهرستان کوهدشت تکمیل و در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسیده است.

امرایی گفت: این پروژه‌های روکش آسفالت در محورهای اصلی سیمره، درب‌گنبد، زانوگه و محورهای روستایی اولادقباد، سوری لکی و سرطرهان اجرا شده است.