شناسهٔ خبر: 49629 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری استان تهران:

ایمنی در جاده‌ها حاصل تلاش راهداران است

مجیدرضا نصراله‌نژاد مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان تهران در نشست با حضور معاونین و فرماندهان پلیس‌راه غرب و شرق استان تهران برگزار شد، عنوان کرد: ایمنی و آسایش در جاده‌ها حاصل تلاش و کوشش شبانه‌روزی راهداران است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان تهران، مجیدرضا نصراله‌نژاد در این نشست ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر عنوان کرد: هدف از این نشست مجموعه عوامل راهداری باید با تعامل و در سایه همفکری و همدلی با بسیج نیروها و به‌کارگیری درست از تجهیزات و ماشین‌آلات و با برنامه‌ریزی منظم و مدون برای انجام عملیات راهداری زمستانی آمادگی در تمامی اوقات آمادگی لازم را داشته باشند.

نصراله‌نژاد ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران و روسای ادارات نقاط برف‌گیر بر تعامل، نظم کاری و اقدامات بهنگام در زمان بحران تأکید کرد و گفت: باید تمامی اقدامات و فعالیت‌های کاری ما به سمع و نظر مردم فهیم کشور و کاربران جاده‌ای برسد.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان تهران در این نشست تهیه و تأمین سوخت مورد نیاز، تجهیز راهدارخانه‌ها، تشویق نیروهای راهدار، استفاده حداقل از نمک برای جلوگیری از آسیب رساندن به ابنیه‌های فنی راه و تهیه البسه مناسب را ضروری دانست و افزود: با همت والای راهداران و حضور شبانه‌روزی روسا بتوانیم در بحران برف و سرمای شدید سربلند بوده و جاده‌ای ایمنی را برای هموطنانمان ایجاد نماییم.

در پایان نصراله‌نژاد ضمن تأکید بر اینکه پلیس‌راه و راهداری از یکدیگر جدا نیستند و وظایف آن‌ها با یکدیگر همپوشانی دارد، گفت: آماده‌باش کامل امداد خودروها توسط این اداره کل صورت گرفته و محل استقرار اکیپ‌های امداد خودرو در محورهای آزاده راه تهران –هراز، تهران –فیروزکوه، تهران –ساوه، تهران –قم و تهران -کرج جانمایی شده است.